jjossann

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Josefine Lindqvist - 27 februari 2011 15:04


     Det som jag inte trodde skulle inträffa har just inträffat. Rutan är hemma. Hon var lugn i transporten de hela 40 milen, stod som ett litet ljus. Skötte sig riktigt bra även när jag lastade ut henne, slängde sig över maten i boxen. Tjock go päls har hon och lite små rund om magen. Så det ska va! Släppte ut henne i en liten hage i morse som vi fixade till. Skulle släppa in henne men på nått konstigt vis lyckas hon alltid komma lös. Hon såg nått som va lite kusligt, vände om och sprang. Så travade med väldigt svung kan jag säga. Svävmoment om något. Överskottsenergi? Kanske inte så bra då hon är lite halt, men syntes inte när hon sprang runt. Får se hur det ser ut ikväll när tokan ska in. Fick in henne sen utan större problem, hon såg maten och började äta lugnt och fint, min älskade vän. Ska borsta och pyssla medna sen. Känns så otroligt sjukt!!


Min puckade häst har äntligen kommit hem...


....Jag är lycklig! <3

Ovido - Quiz & Flashcards