jjossann

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Josefine Lindqvist - 3 februari 2011 22:19

Har tillbringat kvällen framför tvn på drängstugan med Natta, Sofia och Patricia. Har även vart ute och halkat en del. Hm..
Städat, så har fint rum nu också, längtar efter att bädda ner mig. Så mysigt när ja vet att jag ska hem i morgon ^^,. Blir troligen något med tjejerna i helgen. Hoppas jag på :) Skulle även behöva ta en sväng på stan. Får se va det blir. Men det allra bästa blir ju att krama min söta hund och fredagsmys med Let's Dance o c.o
Va hemma till tisdag kväll så missade sista traktorkörningen så blir väl inge toppbetyg om man säger.. :/. Ligger lite efter med vissa inlämningar nu också. Dags att skärpa sig?!

Neeeeej nu måste jag lyfta på röva och ta den till duschen!


Lev gott!     




Saknar verkligen den tiden!  

Ovido - Quiz & Flashcards