jjossann

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Josefine Lindqvist - 13 februari 2011 17:48

Tjenarö

Har precis ätit, är nyduschad och snart är det kaffe och glass ^^. jag mår bra.
Tidigare idag drog jag och Becca ner till stan och solade, letade runt på stan efter ett fik som va öppet, gick dock inte allt för bra. Sen skulle jag åka buss, visade sig att det inte gick någon. Blev alltså att följa med Becca hem en liten stund, sen kom papi och mami och hämta mig :D . Har även varit ute med hundarna i det fina vädret och plöjt i snön. Lilla sally klarar fan mer än va man tror. Syns inte i snön bara ;) Älskar dessa hundar.. puss :)
     Igår var det mys med Becca och Angie här hemma. Färgade mitt hår och dampade allmänt. Supermegabus kan man kallat x).

Snart blir det buss tillbaka till skolan.. Känns lite jobbigt att koncentrera sig på annat nu, Rutan har blivit halt nere i Småland och jag kan inte hjälpa Amanda allt för bra. Känns lite jobbigt. Hade gärna bott närmare när sånt händer. MenMen, det löser sig alltid! Någon slags lösning måste vi allt komma på :).

ne nu ska jag proppa i mig mer fett!


Kramiiis


It's a beautiful day
it's a beautiful sunrise.


Ovido - Quiz & Flashcards