jjossann

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Trodde det var torsdag!

Av Josefine Lindqvist - 29 december 2010 15:16

.. Blev ganska snopen när jag insåg att det var onsdag.
Dolly gick igenom besiktningen och nu är hon betalad och klar. Våran egna finska lapphund som löper så det rinner. Stackars hu
nd, helt slut. Men ändå kommer det bli en promenad för henne med Emelie och Smilla. Det slipper hon inte ifrån.
Känner att min mage börjar kurra. Har kollat lite på olika recept av det nyttigare laget och mmmh va gött. Men ne vi har inga ingredienser eller råd för tillfället att sticka iväg och skaffat. Typiskt, får väl bli en macka med varm chokla. Inte för att jag klagar men hade dock varit gött med en kyckling wok.

    Nu kom det in en varg i rummet och lade sig vid mina fötter, den vita lilla räven/ råttan vet jag inte vart den är. Troligen hos mamma.
     Nyår snart då. Ingen verkar veta hur det kommer att bli, speciellt inte jag. Har bjudit hit lite folk, får se vilka som kommer. Kanske sitt
er ensam kvar här med min älskade hundar. Tar kanske ett glas vin, eller snarare en öl i min ensamhet och kollar på en mysig film. Det låter nästan lite frestande. Varför så mycket bara för nyår. Varför inte bara ta det lugnt med dom man gillar allra bäst. Har inte festat på ett år säkert. Hm. Men på min födelsedag blir det nightshift eller fan det heter med bästa kusinerna. Haha, hur ska det sluta, det får vi se dagen efter ^^.

Nog om allt, nu ska jag äta nått och sedan möta Emelie!

Ha det super gott, önskar alla ett gott nytt år om jag inte hinner skriva något mer!!
Nu ska jag inte låta bortskämd. Men jag önskar att jag hade min underbara häst här och krama på. Hm. Kan börja undra när jag ser henne nästa gång. Strunt samma hon har det jättebra, så bra hade hon inte haft de om hon vore kvar hos mig! Mitt nyårslöfte kanske ska bli att vara nöjd för det jag har, glömma allt gammalt och gå vidare. Sluta grubbla, det blev faktiskt bättre för oss båda. Tror jag.  

 
 
Ingen bild

Anna N

29 december 2010 15:39

Mycket på nyår? För att det är ett perfekt tillfälle för brakfest? ;) Men med ditt sällskap är det minst lika bra utan party! Vi hörs imorgon. Du ska inte behöva bli helt ensam i alla fall ;D

Josefine Lindqvist

29 december 2010 18:15

Haha ja det är sant, ska egentligen ha fest på nyår. Men ääh kan va mysigt med en mini tjej fest också! :D haha. Ja vi hörs i morgon!

 
Ingen bild

Anna N

31 december 2010 12:30

Hade som sagt lätt kommit om det bara varit jag ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Lindqvist - 28 april 2016 10:24


    Oj, råkade komma in på bloggen efter flera år. Sjukt vad tiden kan gå snabbt. I senaste inlägget skrev jag om att jag hoppades att Rutan skulle komma till ett bra hem. Ett bättre hem än det hon fick kunde det inte bli. Känns hur bra som helst...

Av Josefine Lindqvist - 16 april 2013 08:57

Tjenare Här sitter jag på skolan.. eller av på internatet och gör inte ett skit. Satt och kollade på hem till midgård klipp... alltid kul. Finns fan inge roligare! x) tänker även på hur allt ska gå med älskade Rutan nu också. Önskar så att vi ska hi...

Av Josefine Lindqvist - 6 april 2013 19:26

Är det någon som är eller vet någon som skulle kunna bara intresserad av en underbar häst?   http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=709119     ...

Av Josefine Lindqvist - 26 november 2012 10:03

   I'm about to have a nervous breakdown.My head really hurts.If I don't find a way out of here,I'm gonna go berserk cause I'm crazy and I'm hurt.Head on my shoulders, it's going.... berserk.I hear the same old talk talk talk, the same old lines. D...

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2012 18:26


Mmh, han är ju bara äckligt snygg.. fast ändå inte snygg men någe äre med han asså.. ;)!   Ska försöka sluta dagdrömma och göra nå vettigt.. typ gå ut till stallet, ska byta badange på RutanTutan snart.    Allt känns så bra med hästarna och hur ...

Ovido - Quiz & Flashcards