jjossann

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Josefine Lindqvist - 15 december 2010 17:45

Jag fortsätter drömma samma skit varje natt. Alltid något obetydligt. Varför kan man inte bara få sova ostört. Känns som ett slag i magen varje natt när samma drömmar dyker upp som en våg av bestraffning för något jag verkar gjort fel. En fråga alla nästan måste grunna på, vad är meningen med livet?
     Något kul nurå. På fredag ska vi iväg och hälsa på en uppfödare som troligen har en hund som jag kan ta på foder. Från början var det en Jack Russel jag skulle ha men nu verkar det luta mot en Finsk Lapphund. Känner att jag behöver nått kul i livet, en hund är en bra lösning vill jag lova. Har ju en jäkel hemma men där får den stanna. Lilla Chenko ^^<3

   

















Lapphund vs. Coton de tuleur ??

;)

Ovido - Quiz & Flashcards