jjossann

Alla inlägg under juni 2010

Av Josefine Lindqvist - 10 juni 2010 21:00


Nu har jag lagt ut annonsen som gäller. Får vi se om någon hör av sig.


http://www.blocket.se/vi/27958387.htm


Ha det gott!


Av Josefine Lindqvist - 7 juni 2010 16:43

Nu ligger det till såhär. Att jag har lite kris. Kollade på den sista episoden av Vampire Diaries idag, ur säsong ett alltså. Trodde inte det var så populär som den är, men så sökte jag lite och kollade. Börjar, eller kommer bli Vampire hysteri snart. Såg att säsong två kommer ut till hösten i USA, så antar att den kommer till sverige senare. Men jag kommer ladda ner den i engelsk version. Så det så. Jag ska försöka att inte bli besatt, för då mår jag bara dåligt. Jag kollar på det för att det är bra, nu har jag ju tid att läsa klart resten av böckerna också. Om det finns några kvar någonstans?. Bara på engelska dock.
Tycker att de har mycket bra skådespelar i serien och nu sista avsnittet var det såå spännande, och jag har mina aningar om vad det var som hände. hehe.. Katherine is back, som man såg i slutet. Och det var ju inte heller Elena som Damon kysste, nono det var Katherine. Kanske alla andra också har fattat som kollar på det, fast serien går ju på torsdagar iofs, så ingen som har sett det om de inte laddar ner. Jag jämförde kläderna och de hade olika kläder, så Damon kysste Katherine, som han har letat efter i typ 100 år, utan att veta det.. Knäckt! :) tänk om jag har fel ..?
Ta lite extra energi och kolla noga på Ian Sommerhalder, som spelar Damon. Ganska stekig om jag får sägat själv...  


Btw så har jag varit uppe och haft morgonen i stallet. Gick så bra så, men det är spindlar överallt. Ska dit och ge hästarna lunchen sen, funderar om jag ska ta en promenad med Rut idag bara. Gick så bra igår när jag red! :D.




Ovido - Quiz & Flashcards