jjossann

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Josefine Lindqvist - 29 juni 2010 21:26

Så kan de va!

Tja,

Tänkte faktiskt skriva ett inlägg idag, tro det eller ej.
Men idag har jag slöat som feeeeaan( eko, eko) jädrar va varmt de har vart. Trodde jag skulle tuppa av.. men nee, sitter ju här.

Åkte till stallet med Becca: http://beccabl.bloggplatsen.se, Skulle mötas kvart i 5, slutade med att vi möttes tjugo över.. 
Skrittade ut med Rut idag bara, med Becca och Loffe som sällskap. Tummenuppfördet!


Skulle egentligen ner till näset och spela brännboll med ungdomssektionen, men slutade med att jag tog det lugnt, alltså kolla på tv i mina stinkande stallklär. Men nu sitter jag här, nyduschad, "fräsch", mysklär på och tänkte gojsa ner mig under mitt täcke och kolla på film. Antingen Vampire igen eller så tänkte jag kolla klart på GI Joe the rise of Cobra.. hmm, jajjaa mitt problem. Först ska jag fixa nått smarrigt att käka, förvånad?
I möra blir det nog att gå ner till Kga festen med mina söta vänner. Det är ju sånt drag menar jag, kunde ju döpt det till annat än festen.. hehe. eller kanske inte, jag vet inte, säkert mer drag än hemma hos mig ialf, och hemma hos oss görs varje dag till en fest..   


"Bli av med handtaget strax ovanför byxlinjen"- har distraherat mig nog..


Lev gött! Tjaarå


Ovido - Quiz & Flashcards