jjossann

Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

...

Av Josefine Lindqvist - 4 februari 2012 19:31

Hemkommen från sthlm, kollade på häst med mammsen, blir nog denna. Blev lite kär om jag ska va ärlig. Ett litet basjkirsto, envis men vid lite förtroende och ledarskap kommer man nog funka jättebra ihop, jättego häst! Lite trött i bollen efter en ganska lång biltur med mamma, haha så kan de va. Övertrötta båda två, bra kombination, bråka inte i allafall..alltid bra. ;)
      Ah, ne förövrigt blir det ingen öl för mig idag heller, meen va gör det när man sparar pengar för att skippa gå ut i en skit stad som kga. Det gör inte mycket allls. Blir istället att åka och fixa stallet och pyssla om min fin Rutan. Dolly ska som vanligt med och springa runt och käka frysta hästskitar. Hon är glad i allafall.
     Ne byta om till stallklärna va det ja, termosarna, tjocka mössan och långkallingarna på saaamt ett flertal lager tröjor.  Vill ju inte frysa ihjäl ;).


Ha en go lördag gött folk :D!

 
 
ELSA

ELSA

5 februari 2012 18:06

Va gärna med och tävla på min blogg!

http://eelsaslife.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Lindqvist - 28 april 2016 10:24


    Oj, råkade komma in på bloggen efter flera år. Sjukt vad tiden kan gå snabbt. I senaste inlägget skrev jag om att jag hoppades att Rutan skulle komma till ett bra hem. Ett bättre hem än det hon fick kunde det inte bli. Känns hur bra som helst...

Av Josefine Lindqvist - 16 april 2013 08:57

Tjenare Här sitter jag på skolan.. eller av på internatet och gör inte ett skit. Satt och kollade på hem till midgård klipp... alltid kul. Finns fan inge roligare! x) tänker även på hur allt ska gå med älskade Rutan nu också. Önskar så att vi ska hi...

Av Josefine Lindqvist - 6 april 2013 19:26

Är det någon som är eller vet någon som skulle kunna bara intresserad av en underbar häst?   http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=709119     ...

Av Josefine Lindqvist - 26 november 2012 10:03

   I'm about to have a nervous breakdown.My head really hurts.If I don't find a way out of here,I'm gonna go berserk cause I'm crazy and I'm hurt.Head on my shoulders, it's going.... berserk.I hear the same old talk talk talk, the same old lines. D...

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2012 18:26


Mmh, han är ju bara äckligt snygg.. fast ändå inte snygg men någe äre med han asså.. ;)!   Ska försöka sluta dagdrömma och göra nå vettigt.. typ gå ut till stallet, ska byta badange på RutanTutan snart.    Allt känns så bra med hästarna och hur ...

Ovido - Quiz & Flashcards