jjossann

Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

aaaldrig haft roligare...

Av Josefine Lindqvist - 7 januari 2012 20:08


.. somnar snart. Jobbigt.


Bra låt enligt mig med Muse, dock blivit lite förstörd efter haft den som ringsignal och alarm för ett tag sen. Nu förstör jag istället en låt with the name say your number. Gött sätt å vakna på måste jag säga ;).


Ja, då sitter man här och har det tråkigt. Vad ska man göra åt det?
Gå ut med hundarna, nja (har ju trots allt bara en hund, den andra räknas mer som skällande golvmopp).

Äta glass, kan funka.

Kolla på film, tråkigt om man inte har nån man vill se, dock kan man alltid se Vampire diaries. 

Va social, alla verkar upptagna. 

Lyssna på musik, funkar alltid.

Är nog jävla deppig för att jag ska tillbaka till soliga staden i möra. Vore ju kul å hitt på nå.. men ödet verkar ha andra planer. Som tur är tror jag inte på ödet. 

Men ska inte glömma bort att jag tillbringat en del av gårdagen och en del av idag hos Angelina in öret. Mycket trevligt. Passade på att slänga i lite blonda slingor också. Känner mig som han den sliskiga  i bonde söker fru. Fast de ska jag inte erkänna. Vore ju pinsamt. Nej, de blev allt bra.


Ne nu ska jag kanske börja planera lite vad jag ska packa för morgondagen. Dock tar jag inte med mig så mkt. Men hundens saker ska ju faktiskt med också. Eller hinner jag det i mörrn? Jag gör nog det. Det sägs att jag är tidsomptimist. Men det är väl bara snack ;).


Ne, har gjort ett beslut, får bli att äta glass, lyssna på musik och kanske eventuellt kolla film. Lite tråkigt själv dock. I'm so lonesome I could cry.. fast ne. Bra låt dock.


Ciao nörds.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Lindqvist - 28 april 2016 10:24


    Oj, råkade komma in på bloggen efter flera år. Sjukt vad tiden kan gå snabbt. I senaste inlägget skrev jag om att jag hoppades att Rutan skulle komma till ett bra hem. Ett bättre hem än det hon fick kunde det inte bli. Känns hur bra som helst...

Av Josefine Lindqvist - 16 april 2013 08:57

Tjenare Här sitter jag på skolan.. eller av på internatet och gör inte ett skit. Satt och kollade på hem till midgård klipp... alltid kul. Finns fan inge roligare! x) tänker även på hur allt ska gå med älskade Rutan nu också. Önskar så att vi ska hi...

Av Josefine Lindqvist - 6 april 2013 19:26

Är det någon som är eller vet någon som skulle kunna bara intresserad av en underbar häst?   http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=709119     ...

Av Josefine Lindqvist - 26 november 2012 10:03

   I'm about to have a nervous breakdown.My head really hurts.If I don't find a way out of here,I'm gonna go berserk cause I'm crazy and I'm hurt.Head on my shoulders, it's going.... berserk.I hear the same old talk talk talk, the same old lines. D...

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2012 18:26


Mmh, han är ju bara äckligt snygg.. fast ändå inte snygg men någe äre med han asså.. ;)!   Ska försöka sluta dagdrömma och göra nå vettigt.. typ gå ut till stallet, ska byta badange på RutanTutan snart.    Allt känns så bra med hästarna och hur ...

Ovido - Quiz & Flashcards