jjossann

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Josefine Lindqvist - 28 januari 2012 21:43

Ja, dags för mig att ta kvälla.Upp tidigt i möra så man hinner ut med hunden tills vi ska fodra djuren och låsa upp till parken. Tycker verkligen det är askul. Om jag fick chans att jobba på djurpark skulle jag ta den direkt. Var klara runt 17 med allt i parken och stallarna.Fixade reptilerna och smågnagarna efteråt så blev väl allt som allt klara runt 6 :). Efterdet  joina godispåsarna mig och patricia till lite film, köpte lite väl mkt godis igår.. men vafan, hur ofta köper jag godis nu för tin. Inte ofta..lr kanske det är, men har för mig att det inte är så ofta.. sak samma.


Ne som sagt, nu blir det sova för oss, väntar på att Dolly ska hoppa upp och sällskapa mig här i sängen. Hälsosamt för mig som är astmatiker (allergiker).. inte så hälsosamt att jag läser en linje med bara djur heller då.. men vem vet egentligen vad som är hälsosamt och inte.. snart är väl t o m grönsaker ohälsosmant..Een sak jag vet är icke så hälsosamt är att använda arbetsskor som inte är ens egna, ett måste på mariebergsskogen.. vill ha mina egna, fötterna tycker inte om urvalet här.. ganska aj!

.  

Såå klart varDolly med ute i parken och hjälpte till (va ivägen). En del ungar lekte med henne, hon fick några kompisar som kanske kommer i möra och gå en sväng med henne. Haha och tröjan är så att folket ska se vart Dolly jobbar.Ska vi ha, ska hon ha. Lite kallt för t- hirt i denna årstid bara kanske? ;) haha... ujuj,ibland har vi kul ;).Så hon sprang runt med den där hela dagen. Ännu en dag som väntar.


Ha de gött .

Ovido - Quiz & Flashcards