jjossann

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Härlig dag!

Av Josefine Lindqvist - 30 juni 2011 17:30

tjudilu,

satt nyss på altan, tog mig en välförtjänt glass och en kopp kaffö (som om vi inte ätit nog idag liksom) efter en varm tripp till Karlstad. Älskade stad. Tog bussen som gick 09.40 med Angie mötte Josefin på IKEA, käka mums mat, sen blev det ta buss tillbaka till stan, gick där en sväng, eller i några timmar. Hann med lite cheeseburgare och milkshakes på donken också. Jag införskaffade mig två nya bhösar, en bikiniöverdel, en tunika typ och hårnålar. Det ni :) Bussen kan man säga var minst sagt varm, som tur är var jag nog inte ensam om att löka.. eller? Kom hem halv fem, hmm nu vet jag inte.. Fick precis frågan av pappa, måste du till stallet idag?... Gör ju inte valet enklare om jag ska dit eller inte. Blir nog att åka dit senare ikväll in that case, eller tidigt i möra bitti.. märks. :) Skriver så otroligt intressanta grejjer, kan bara inte låta bli. Nu funtar jag på duschen, för folks överlevnad. Hmm på tal om överlevnad, min vänstra fot blev halvt avtrampad av hästa igår.. inte riktigt men nästan, gjorde ont i alla fall, får kanske skylla mig själv om jag har tygskor? Nej nu ska jag sluta skriva ;) Ha de gött gott folk.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Lindqvist - 28 april 2016 10:24


    Oj, råkade komma in på bloggen efter flera år. Sjukt vad tiden kan gå snabbt. I senaste inlägget skrev jag om att jag hoppades att Rutan skulle komma till ett bra hem. Ett bättre hem än det hon fick kunde det inte bli. Känns hur bra som helst...

Av Josefine Lindqvist - 16 april 2013 08:57

Tjenare Här sitter jag på skolan.. eller av på internatet och gör inte ett skit. Satt och kollade på hem till midgård klipp... alltid kul. Finns fan inge roligare! x) tänker även på hur allt ska gå med älskade Rutan nu också. Önskar så att vi ska hi...

Av Josefine Lindqvist - 6 april 2013 19:26

Är det någon som är eller vet någon som skulle kunna bara intresserad av en underbar häst?   http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=709119     ...

Av Josefine Lindqvist - 26 november 2012 10:03

   I'm about to have a nervous breakdown.My head really hurts.If I don't find a way out of here,I'm gonna go berserk cause I'm crazy and I'm hurt.Head on my shoulders, it's going.... berserk.I hear the same old talk talk talk, the same old lines. D...

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2012 18:26


Mmh, han är ju bara äckligt snygg.. fast ändå inte snygg men någe äre med han asså.. ;)!   Ska försöka sluta dagdrömma och göra nå vettigt.. typ gå ut till stallet, ska byta badange på RutanTutan snart.    Allt känns så bra med hästarna och hur ...

Ovido - Quiz & Flashcards