jjossann

Direktlänk till inlägg 24 juni 2011

Glad midsommar everybooddy :)!

Av Josefine Lindqvist - 24 juni 2011 14:00

Härlig start på dagen måste jag säga. Blir nermäjjad av hästen som är helt uppe i varv för en ny häst kommit till stallet. Bestämde mig för att rida ändå, halvt på med tränset drar hon med mig och tränset, swisch så var hon ute på gärdet och sprang som en antilop. Inte första gången kan jag säga, men man blir lika förbannad varje gång. Därför Ami fick ta in henne, min räddare i nöden.
Dessa stunder märker man att hon är en Triumf, är något som bara sitter i huvudet, hur mycket jag än har tränat med henne så spelar det ingen roll när det knäpper till i höve på'na. Sånt man får ta! Älskar hästen ändå, dock vill jag mala köttfärs av'na sometimes!!!


Neej, nu blir det duschen för min del, käk lite, så bär det av till Jennifer senare sen. Blir ingen midsommar mat för oss inte, snarare Pizza, mumma ;). Sedan drar vi vidare på annat kul, mina vänner <3

 
 
Ingen bild

Hanna

24 juni 2011 14:16

det är bara för att Rose är en sådan läckerbit, så alla blir hel galna av att se på henne ;) haha

Josefine Lindqvist

24 juni 2011 15:45

Haha det måste va därför ! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Lindqvist - 28 april 2016 10:24


    Oj, råkade komma in på bloggen efter flera år. Sjukt vad tiden kan gå snabbt. I senaste inlägget skrev jag om att jag hoppades att Rutan skulle komma till ett bra hem. Ett bättre hem än det hon fick kunde det inte bli. Känns hur bra som helst...

Av Josefine Lindqvist - 16 april 2013 08:57

Tjenare Här sitter jag på skolan.. eller av på internatet och gör inte ett skit. Satt och kollade på hem till midgård klipp... alltid kul. Finns fan inge roligare! x) tänker även på hur allt ska gå med älskade Rutan nu också. Önskar så att vi ska hi...

Av Josefine Lindqvist - 6 april 2013 19:26

Är det någon som är eller vet någon som skulle kunna bara intresserad av en underbar häst?   http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=709119     ...

Av Josefine Lindqvist - 26 november 2012 10:03

   I'm about to have a nervous breakdown.My head really hurts.If I don't find a way out of here,I'm gonna go berserk cause I'm crazy and I'm hurt.Head on my shoulders, it's going.... berserk.I hear the same old talk talk talk, the same old lines. D...

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2012 18:26


Mmh, han är ju bara äckligt snygg.. fast ändå inte snygg men någe äre med han asså.. ;)!   Ska försöka sluta dagdrömma och göra nå vettigt.. typ gå ut till stallet, ska byta badange på RutanTutan snart.    Allt känns så bra med hästarna och hur ...

Ovido - Quiz & Flashcards