jjossann

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Josefine Lindqvist - 14 september 2011 21:35

Då äre kväll igen då. Har precis varit ute på en kvälls (passande)  runda med hunden min, samt Patricia och hennes hund. Börjar bli så mörkt, inte alltid så kul. Dagen har annars bestått av lektionen bygg, alltså vi bygger ;). Tänker på er som sitter i era klassrum hela dagarna medans vi springer runt i arbetsklär och snickrar bland annat :). gött! Efter det blev det käk, sen ridtur för mig och rutis över stock och sten med Sofia och hennes ardennerpöjk! Behövligt och riktigt kul! Har nog aldrig sett en ardenner bocka innan ^^! Jag kommer hur som helst ha träningsverk och en smärta i ryggen i möra, den klarar inte  av så mkt nu för tiden :) :$. 

     Ne, nu är jag så jävla trött, känner att jag har så otroligt kul också.. fast, de kanske man inte ska ha om man ska sova... fast vad vet jag? :S




Sov gött för fasen!  :D


Ovido - Quiz & Flashcards