jjossann

Alla inlägg under november 2011

Av Josefine Lindqvist - 5 november 2011 11:19

Eller förmidda kanske...
Preciss käkat frukost, som bestod av gårdagens pizza. Ja pizza, inget annat. Ganska gött måste jag säge, men mår lite illa. Får väl skylla mig själv, är någe förjävligt glupsk ibland. Det är faktiskt inte bakfyllmat heller, jag har varit helt nykter. Kom hem från stallet runt fem, sen åkte med mormin till morfar och fika, beställde pizza och kom hem halv 9, seen bara en massa tv^^.
     Blir för mig att dra till stallet snart, ska först till grodden och köpa med mig krafft till pållen. Ska försöka hinna fixa stallet innan Majja kommer så kan vi rida ut direkt. Ska till örebro till KusinVitamin på kvällen så kan va skönt att va klar så fort som möjligt liksom.. Eller vad vet jag? :)
    Det blir nog halvfodervärd åt min Rutan, om det visar sig att någon är intresserad av att ta henne vill säga.


"Be silence wherever they go
Cause their moment is forever"



"  
små steg bak^^

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2011 19:44

Ännu en heldag i stallet, känner mig lite trött.. ska ta en dusch i väntan på att ett avsnitt av Vampire diaries ska laddas ner. Min hund har en lampskärm över huvet, inte snyggt, inte så praktiskt heller nu när hon löper. hehe!
Jag tänkte förut i stallet att jag skulle kleta på tjära i rutans fötter, bra mot leran, utan att få det på hela händerna. Lyckades jag?.. nej, absolut inte. Så det luktar tjära överallt omkring mig.. konstigt.
Har fått, på tal om annat, lite intresserade av rutan, mitt hjärta värker.. vad gör jag egentligen? Mina känslor struntar jag fullkomligt i, men känns bara fel mot Rutan. Hon har det asbra i stallet hon står i nu, vi har hittat varandra väldigt bra. Elakt mot henne att behöva genomgå samma process igen. Tankarna går.


 

Ovido - Quiz & Flashcards