jjossann

Direktlänk till inlägg 20 juli 2011

....

Av Josefine Lindqvist - 20 juli 2011 21:26

Sitter å deppar vid tvn.. men har blivit en del i stallet idag. Red ut i kanske 1-2 h med två hundar i släptåg, innan det blev lilla Rut skodd. Funderar på att städa rummet, sen ge mig ut och jogga.. får se om jag orkar men kan va gött. Hade vare gött med en telefon som man kan ha musik på oxå, har fan inge minneskort, kanske dags att skaffa mig ett?

Min tjocka söta underbara häst på bild ^^,
Synd bara att inget kan va bra, <3



















       

 
 
Ingen bild

Anna N

20 juli 2011 22:25

Fin hon var utan nosgrimma (det är hon med också förstås). Visst får hästarna en helt annan utstrålning utan en massa remmar i ansiktet? =)

Ni kommer klara det här. Om man bara låter det ta tid så ordnar sig det mesta. <3

Josefine Lindqvist

21 juli 2011 18:35

Åh tack! Jodå, måste hålla med. Rut behöver egentligen lite remmar för att inte slita tänderna snett, så hon inte lägger bettet där hon inte ska ha det. *suck*. Men håller med om att det är finare!

Hoppas verkligen det, vill ha min kompis kvar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Lindqvist - 28 april 2016 10:24


    Oj, råkade komma in på bloggen efter flera år. Sjukt vad tiden kan gå snabbt. I senaste inlägget skrev jag om att jag hoppades att Rutan skulle komma till ett bra hem. Ett bättre hem än det hon fick kunde det inte bli. Känns hur bra som helst...

Av Josefine Lindqvist - 16 april 2013 08:57

Tjenare Här sitter jag på skolan.. eller av på internatet och gör inte ett skit. Satt och kollade på hem till midgård klipp... alltid kul. Finns fan inge roligare! x) tänker även på hur allt ska gå med älskade Rutan nu också. Önskar så att vi ska hi...

Av Josefine Lindqvist - 6 april 2013 19:26

Är det någon som är eller vet någon som skulle kunna bara intresserad av en underbar häst?   http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=709119     ...

Av Josefine Lindqvist - 26 november 2012 10:03

   I'm about to have a nervous breakdown.My head really hurts.If I don't find a way out of here,I'm gonna go berserk cause I'm crazy and I'm hurt.Head on my shoulders, it's going.... berserk.I hear the same old talk talk talk, the same old lines. D...

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2012 18:26


Mmh, han är ju bara äckligt snygg.. fast ändå inte snygg men någe äre med han asså.. ;)!   Ska försöka sluta dagdrömma och göra nå vettigt.. typ gå ut till stallet, ska byta badange på RutanTutan snart.    Allt känns så bra med hästarna och hur ...

Ovido - Quiz & Flashcards