jjossann

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Josefine Lindqvist - 2 oktober 2010 15:58

Gulligt att folk kommenterar. Fast som sagt är det väl ingen som läser detta. IngaaIngaaa!. Jag sitter hemma i kga en lördags eftermiddag och har inget att göra. Hatar att vara här, vet inte varför.. Kanske för att inget händer och att ingen verkar uppskatta att jag är här. That's why.. Varför är vissa personer såhär, har jag missat nått? Har jag gjort nått fel? Kan ju hända eftersom allt jag gör är fel. Men nu ska jag sluta att klaga. En sak till bara, igår i skolan hittade jag inte nycklarna när jag slutade, när jag hade som mest bråttom. Hittade jag dom senare.. nej!. Fan va förbannad jag blir. Drömde att vi hittade dom, jag som brukar drömma verklighets drömmar kanske har rätt. Någon kanske har hittat dom åtminstone. Vem vet.

Laddar ner fler avsnitt nu. Det är nog det ända possetiva med att komma hem.


Jag vill bli fårbonde, åka till Australien och bo där.. hmm?



Ovido - Quiz & Flashcards