jjossann

Direktlänk till inlägg 11 september 2010

TjaTja

Av Josefine Lindqvist - 11 september 2010 18:42

Har inte skrivit så mycket jag vet. Haha fast typ ingen som läser min lilla blogg ändå. Men är hemma i kga igen. Känns inte så kul, familjen är ju så glad menar jag.. eller kunde ha vart. Ikväll kommer bästa tjejerna hit, några av dom i alla fall tror jag. Ska kolla på film och ha lite mys, kan det bli bättre?
I möra far jag tillbaka till lillerud och det känns rätt gött faktiskt. Rutan har  varit halvt jobbig nu ett tag, hon kopplar bort mig helt när  vi är ute och rider, lyssnar bara på hästen framför liksom. Fan vad arg jag blir. Funderar på om det är för att hon går med en häst som är väldigt hög i rang, att hon ska testa mig extra mycket och att hon är kanske "tyr" sig till andra hästar lättare och vill hålla sig till dom. hmm jag vet inte men jag ska allt ta igenom det. Hon har allt dragit med mig ute också, hon kan allt den där hästen. På banan är hon väl lite sisådär, kan gå bra stundtals, ska kolla på allt annat så det blir nog ridhuset ändå nu någondag. Då måste hon nästan lyssna på mig. Men söt är hon min häst<3.


Nu ska jag köpa godis hade jag tänkt.


Lev gött! Ciao

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Lindqvist - 28 april 2016 10:24


    Oj, råkade komma in på bloggen efter flera år. Sjukt vad tiden kan gå snabbt. I senaste inlägget skrev jag om att jag hoppades att Rutan skulle komma till ett bra hem. Ett bättre hem än det hon fick kunde det inte bli. Känns hur bra som helst...

Av Josefine Lindqvist - 16 april 2013 08:57

Tjenare Här sitter jag på skolan.. eller av på internatet och gör inte ett skit. Satt och kollade på hem till midgård klipp... alltid kul. Finns fan inge roligare! x) tänker även på hur allt ska gå med älskade Rutan nu också. Önskar så att vi ska hi...

Av Josefine Lindqvist - 6 april 2013 19:26

Är det någon som är eller vet någon som skulle kunna bara intresserad av en underbar häst?   http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=709119     ...

Av Josefine Lindqvist - 26 november 2012 10:03

   I'm about to have a nervous breakdown.My head really hurts.If I don't find a way out of here,I'm gonna go berserk cause I'm crazy and I'm hurt.Head on my shoulders, it's going.... berserk.I hear the same old talk talk talk, the same old lines. D...

Av Josefine Lindqvist - 1 november 2012 18:26


Mmh, han är ju bara äckligt snygg.. fast ändå inte snygg men någe äre med han asså.. ;)!   Ska försöka sluta dagdrömma och göra nå vettigt.. typ gå ut till stallet, ska byta badange på RutanTutan snart.    Allt känns så bra med hästarna och hur ...

Ovido - Quiz & Flashcards