jjossann

Alla inlägg den 28 april 2016

Av Josefine Lindqvist - 28 april 2016 10:24


 


Oj, råkade komma in på bloggen efter flera år. Sjukt vad tiden kan gå snabbt. I senaste inlägget skrev jag om att jag hoppades att Rutan skulle komma till ett bra hem. Ett bättre hem än det hon fick kunde det inte bli. Känns hur bra som helst. Samma sak med Niña som går med en flock basjkirer i gävle och används till turridning, hon trivs bättre än bäst.

 

Just nu läser jag till CNC- tekniker, ett år kvar efter sommaren. Sen mitt mående är väl sisådär. Om jag någon gång kommer att fungera som människa vet jag inte. Men jag kämpar på. Det är mest pinsamt att jag inte klarar av heldagar i skolan. Det blir för mycket intryck. Har även hunnit bli sambo, dock ska jag flytta till eget igen.. så det där med förhållande har jag testat igen och det är inget för mig. Blir för mycket för min hjärna där med. Ne, jag vet inte riktigt hur man ska bli av med den här ångesten och känsla av att aldrig duga, att aldrig räcka  till. Jag kan va så nöjd och glad över livet, men samtidigt inte orka mer. Jag måste lära mig att fokusera på annat och inte på det som min skalle intalar sig. Jag är väldigt trygg i mig själv men samtidigt är jag min största fiende. Vad gör man?

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards